برای ثبتنام در کارگاههای همایش که در روزهای ۷، ۸ و ۹ اسفندماه برگزار میشود، از راهنمای زیر استفاده کنید:
۱. ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری خود شوید.
۲. در پنل اصلی، منوی سمت راست، بر روی منوی «خدمات» کلیک کنید.
۳. در این بخش میتوانید عنوان کلیه کارگاهها را مشاهده و کارگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین در پایین صفحه، امکان انتخاب شرکت در کنفرانس سه روزه نیز وجود دارد.
۴. پس از انتخاب کارگاههای مورد نظر و یا گزینه شرکت در همایش بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.
۵. مشاهده میکنید که پس از ثبت خدمات درخواستی، مبلغ کل خدمات در قسمت مربوطه قابل مشاهده است. پس از ثبت کارگاهها و یا کنفرانس و مشاهده هزینه مجموع خدمات، بر روی گزینه آبی «صورتحساب و پرداخت هزینه» کلیک کرده تا به صفحه صورتحساب هدایت شوید.
۶. در صفحه صورتحساب و پرداخت هزینه میتوانید خلاصهای از لیست خدمات انتخابی و مجموع هزینههای خدمات انتخاب شده را مشاهده نمایید. در صورتی که قصد تغییر خدمات انتخاب شده را دارید، میتوانید از منوی سمت راست، قسمت خدمات را انتخاب نموده و انتخاب خود را تغییر بدهید. پایین صفحه، خلاصه صورتحساب وجود دارد که کاربر میتواند آن را مشاهده نماید. پس از مشاهد خلاصه صورتحساب بایستی اقدام به پرداخت نمایید.
۷. برای پرداخت، ابتدا وارد درگاه پرداخت دانشگاه شهید بهشتی به آدرس https://payment.sbu.ac.ir/ شوید و بر روی گزینه «اشخاص حقیقی» کلیک کنید.
۸. در صفحه ایجاد شده، اطلاعات واریزی را وارد کنید. دقت داشته باشید که ابتدا بایستی واحد دریافتکننده وجه را انتخاب کنید (بایستی دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر را انتخاب کنید) و سپس موضوع واریز وجه را «اولین همایش هوش مصنوعی» انتخاب کنید.
۹. پس از تکمیل اطلاعات درخواست شده، شرایط و ضوابط را پذیرفته و بر روی «ادامه واریز» کلیک کنید تا به درگاه بانکی متصل شوید. در درگاه بانکی عملیات پرداخت را انجام داده و منتظر بمانید تا به صفحه تاییدیه پرداخت هدایت شوید.
۱۰. پس از مشاهده این صفحه حتما شماره پیگیری را یادداشت کرده و از صفحه اسکرینشات تهیه کنید. یا با کلیک بر روی «دریافت نسخه چاپی» اقدام به دریافت نسخه pdf رسید پرداخت داشته باشید.
۷. پس از واریز مبلغ ذکر شده در خلاصه صورتحساب، در پنل ثمین همایش، قسمت صورتحساب و پرداخت هزینه، بر روی ثبت فیش کلیک نمایید. در Pop-Up ایجاد شده، مبلغ پرداختی، کد رهگیری پرداخت و نام بانک مبدا را به صورت دستی نوشته و تصویر فیش واریزی را از طریق دکمه «انتخاب»، آپلود نمایید. در پایان بر روی دکمه «ثبت» کلیک کنید.
۸. پس از تایید فیش واریزی توسط مدیران سایت، اطلاعات پرداختی شما در «لیست پرداختها» نمایش داده میشود.
پذیرش مقالات
1403/05/15پایان ارسال مقالات
1403/09/10پایان ارسال پیشنهاد کارگاه های آموزشی
1403/10/01اعلام نتایج پذیرش کارگاه های آموزشی
1403/10/15اعلام نتایج
1403/11/10تاریخ شروع برگزاری رویداد
1403/12/07 4 روزتاریخ پایان برگزاری رویداد
1403/12/09 6 روزشماره تماس: 2243180۲(021) - 2243180۳(021) - ۲۹۹۰۴۱۳۰(021)
شماره تماس خارج ساعت اداری: 09923250012
آدرس ایمیل: info@iai-conf.ir